2011年4月12日 星期二

順德之旅 兩日一夜

很久沒有打blog 了, 現正在忙study block 2 忙到癱左的同時, 和男朋友及其父母去了一個小旅行去了順德...... (其實我都唔知自己係未去順德, 總之沿途經常路過碧貴園, 真係賣左我都唔知) 一開始去了博物館, 老實說, 沒甚麼好逛 之後去左唔知邊........ 風景幾好ga 之後晚上吃黃媽媽私房菜 (哈... 終於有d 野我知道個名) 遇到架好污穢的車, 先聲明玻璃上的猫不是我畫的一早就被人畫了上去, 玻璃上反映的人是我男朋友哩~ (和一隻猫咁高咁歹)

第二日去了碧江金樓 (個名好難記, 好彩有相睇得返個名)



最後去四海一家吃自助餐有好多花茶揀, 我喝的是"勿忘我"

就影了這張飲品, 之後出去拼殺了




最後去了一處沙灘, 附近有天后廟的


之後就回程了

睇完我的旅行日誌係未好想打我哩~

哈哈~ 我真的經過了整個旅行都不知道自己去邊

最近真是太忙了, 要回去繼續溫書

希望下下星期考完試會悠閒返啦~~~

沒有留言: